امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

سفر به سرعین تابستان 93

1393/6/24 21:23
نویسنده : خاله فاطی

روز پنجشنبه 93/6/20 کم کم آماده شده ایم تا به سرعین برویم شب قبل همه وسایلها ولباسها رو آماده کردیم امیرمحمد وامیررضا هم اصرار داشتند که وسایل شنا یادت نره اگه یادت بره مجبورید از نصف راه هم که شده برگردید ساعت 12/5 ظهر بود که راهی سفر به سرعین شدیم آرام

اینم به روایت تصویرچشمک

اینجا امیررضا نمیذاشت وسایلها رو آماده کنم شکلک در می آوردچشمک

ساعت 7 بعد از ظهر رسیدیم سرعین هتل آراز نرسیده بچه ها اصرار می کردند که بریم شنا ما هم کمی متقاعدشان کردیم که هنوز خسته ایم باید کمی استراحت کنیم وبه بچه ها قول دادیم که فردا به شنا می بریمآرام

اینجا امیر محمد رفته بود به غذاها سر بزندچشمک

امیر محمد اینجا میگفت که من با یه پرس سیر نمیشم خیلی گشنه ام یه پرس دیگه شفارش بدین ما هم امرش را به جا آوردیمچشمک

سفارش امیرمحمد برای شام :پلو با بختیاری

سفارش امیررضا برای شام :پلو با چلوکباب

وما هم با همسری کوبیده

تا خواستیم عکس بگیریم دیدیم بچه ها هر یک سهمشان را برداشته ومشغول خوردن هستند وگفتند که ما نمی توانیم بیش از این صبر کنیم خندونک

ساعت 10/5 روز جمعه 93/6/21 کم کم آماده شدیم بریم برای خوردن صبحانهآرام

نون سنگک داغ با سر شیر وعسل سبلان در آلاچیق فرزادآرام

امیررضا در اینجا صبحونه رو دولپی می خورد ومیگفت به به امیررضا عادتش اینه غذاهایی که به کامش هست به به میگه تصویر هم گویای همین مطلب است نوش جونت عزیزمچشمک

اینم چایی داغ که بعد خوردن صبحونه خیلی می چسبهآرام

آلاچیق فرزاد سرعینآرام

حیاط استخر ایرانیان که خیلی هم شلوغ بود بچه ها آماده شنا خندونک

بعد از شنا ناهار را سفارش دادیم در آلاچیق ال اوباچشمک

بعد از صرف ناهار به هتل برگشتیم ساعت 4 بعداز ظهر بود امیر محمد از بس که شنا وشلوغی کرده بود این طور به خواب عمیقی فرو رفته بودخندونک

امیررضاهم که طبق معمول مبل نشین وتماشای تلویزیون که کار همیشگی او در خانه هم هست خیلی ریلکسچشمک

سالن هتل آرازچشمک

اینم سوغات سرعین عسل سبلانآرام

اینم کادوی من برای خواهرامبغل

سفرمون به سلامت خدایا شکرت که به سلامت رفتیم وبرگشتیم ودست همسری درد نکنه که این همه زحمت برامون کشید خدایا حافظ خونواده من باش بغل

مامی فاطمه
سلام مامان عزیز تولد فرزند دلبندت مبارک انشالله تولد120سالگیشا جشن بگیری عزیزم خواستم یک سایت بهت معرفی کنم که تمام مامانااونجا جمع هستند وماهانه قرعه کشی داره وجوایزی مثل تبلت پلاک طلا کارت هدیه پکیج هدیه میده ویکسری پزشک هست که میتونی سوالاتتادرهرزمینه از اونا بپرسی من اونجا به اسم مامی فاطمه جون عضوم اگر دعوتما قبول کردی بیاتااونجابیشترباهم آشنابشیم لطفااز آدرس زیر بیابه جمع مادرها ممنونم عزیزم http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati